2014. augusztus 22., péntek

Első Díj!!!

Sziasztok!
Nem még nem résszel jelentkezem, de a nap folyamán (este) az is felkerül, szóval majd olvashatjátok. Szeretném megköszönni a komikat és a feliratkozókat. Illetve megosztani veletek nagy örömöm. Ugyan is megkapta a blog a első díját aminek nagyon de nagyon örülök!
Köszönöm szépen Vanda Reus! <3

Szabályok: 
-11 gondolat magadról
-válaszolni a kérdésekre
-feltenni kérdéseket
-tovább küldeni bloggereknek

11 dolog rólam:
1. Nagyon szeretek írni.
2. Kézilabdázok.
3.Szeretem az F1et.
4.Kedvenc csapatom a Red Bull Racing.
5.Mind a két pilótát bírom.
6. Nem vagyok utálkozós. Attól mert az RB-t szeretem a többi csapatot is kedvelem...ha jók ha nem túl kiemelkedőek.
7. Kb. 2 éve írok blogokat.
8.Van egy óriási álmom, amit véghez szeretnék vinni.
9. Voltam kinn az idei F1en.
10.Fantasztikusan éreztem ott magam.
11. Örök élményem marad az a 4 nap.:) <3 <3

Válaszaim Vanda Reus kérdéseire:
1. Szereted a focit? Igen szeretem, de nem vagyok nagy rajongó.
2. Játszol valamilyen hangszeren? Hát furulyázni tudok...de szerintem azt gyermek korába mindenki megtanul.
3. Hanyadik évedet taposod? 16 leszek szeptemberben.:) 
4. Kedvenc zene műfaj? Pop.:)
5. Kedvenc könyv/blog műfaj? Nincsen..minden félét olvasok.:)
6. Szeretitek a férfias sportokat? Mondhatjuk...
7. Ki a kedvenc sportolótok? Sok van úgy hogy erre inkább nem válaszolok.
8. Ki a példaképetek? A szüleim, természetesen. De sokan vannak még akikre felnézek.:)
9. Melyik zenét hallgattátok legutóbb? Blog íráshoz egy elég melankólikusat.:3
10. Kedvenc ízesítésű chips? Sajtos.tejfölös.:D
11. Kedvenc ország? UK, és Germany.:) 

Kérdéseim:
1. Melyik sportot szeretitek a legjobban?
2. Miért az?
3. Milyen suliba jártok?
4. Hány évesek vagytok?
5. Hogy telt a nyár?
6. Merre voltatok nyaralni?
7. Szeretitek az autosportot?
8. Mit vártok a jövőévtől?
9. Mi a kedvenc nevezetességetek Budapesten?
10. Angol vagy német nyelv inkább?
11. Tánc vagy foci? :)

Tovább küldöm:
Hát nem igazán olvasok mostanában blogot szóval elég nehéz a helyzetem. De tovább küldöm azoknak akik megérdemlik! :)

Köszönöm, hogy itt vagytok nekem. Figyeljétek délután a blogot, mert jön az új rész!:) <3
Pussz: Fafaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése